Winter Streetwear



KwiecieÅ„. A raczej jego koniec. MiaÅ‚em nadziejÄ™, że w tym roku bÄ™dzie inaczej, że ta zimowa aura zniknie tak szybko jak powinna, czyli w marcu, ale niestety znowu mamy PolskÄ™, gdzie sÄ… tylko dwie pory roku. Trudno. Może za rok. Minusem obecnego stanu rzeczy jest fakt, że nadal musimy ubierać siÄ™ tak, by być przygotowanym na wszystko. 












Pewnie wiele razy widzieliście już okulary, które mają pomarańczowe szkła
(a tak właściwie to żółte, ale to nieważne). Ten trend pokochałem i ja.




Czasem trzeba również odpocząć od elegancji, dlatego dzisiaj propozycja "na luźno".
Zamiast jeansów, spodnie dresowe. Zamiast koszuli, camel bluza.
Do tego ciepła bomberka w militarnych klimatach, z pikowaniem od środka. Uwielbiam ją <3
Wygodnie a zarazem modnie.















Co do zdjęć - bardzo dużo słyszę, że wyglądają na zrobione w "niepolskim", co mnie cieszy, ponieważ taki chciałem uzyskać efekt. Mam nadzieję, że wy też macie takie wrażenie :D

Przekonajcie siÄ™ sami!






| hoodie,pants Dope Seven | bomber jacket Coronam | sunglasses giantvintage.com |

daromenswear

Brak komentarzy:

Subscribe