My morning routine



Mój typowy dzień rozpoczyna się od kawy - powoli staje się to codziennym rytuałem. Po pierwszym łyku zaczynam przeglądać moje socjal media. Komfort porannych chwil spędzonych w łóżku zapewnia mi stolik śniadaniowy, który oprócz tradycyjnych zastosowań przydaje się też jako podstawka pod laptopa. Dostałem go ze specjalnym grawerem "DARO - menswear" od firmy crazygift.pl Dodatkowo przy moim trybie pracy niezbędny jest kalendarz, w którym zapisuję wszystkie umówione spotkania oraz sesje. Wtedy wiem, że o niczym nie zapomnę.
Crazy Gift to ponad 2500 pomysłowych prezentów. Wyjątkowość produktów polega na tym, że każda rzecz jest odpowiednio personalizowana pod zamawiającego przez grawer, który jest niezwykle doskonały i trwały. Plusem jest czas zamówienia do realizacji - tylko 24H.
Łapcie link do strony. Jestem przekonany, ze znajdziecie tam coś nieszablonowego dla siebie.

Tymczasem ja ubieram mój ulubiony outfit i ruszam na kolejną sesję.















fot. Magdalena Kleszczyńska

t-shirt ADIDAS / jeans H&M / shoes ADIDAS SUPERSTAR

daromenswear

Brak komentarzy:

Subscribe